Aktualności

2024-11-18

Niesdostępność usług w dniu 20.11.2024

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w związku z planowaną modernizacją sieci elektrycznej nasze usługi będą niedostępne w terminie: w godzinach 14.30 - 19.00 w dniu 20.11.2024r.

Prace modernizacyjne mają na celu poprawę jakości świadczonych usług oraz zwiększenie bezpieczeństwa Państwa danych. W tym czasie wszystkie usługi będą niedostępne.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.

Dołożymy wszelkich starań, aby przerwa była jak najkrótsza.

W przypadku pilnych spraw prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 517661147

Z poważaniem

Zarząd Banku

2024-08-08

Przerwa w dostępie do usług

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniu 8.08.2024 r. z uwagi na planowane prace modernizacyjne sieci elektrycznej, bank będzie nieczynny od godziny 12.00. Wszystkie usługi banku będą wyłączone. Nie będzie działać bankowość elektroniczna i moblina, BLIK, Bankomat.

Karty płatnicze będą działać. 

Planowane przywrócenie usług w dniu 8.08.2024 w godzinach popołudniowych. 

Przepraszamy za utrudnienia, dziękujemy za wyrozumiałość.

2024-06-10

Niedostępność usług Moje ID, BLIK

Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

 

• Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku

 

 

2024-01-11

Uważaj na fałszywe linki w wiadomościach SMS lub e-mail!

Szanowni Państwo,

w ostatnim czasie obserwujemy wzmożone działanie cyberprzestępców, którzy masowo wysyłają fałszywe wiadomości z linkami. Oszuści podszywają się głównie pod firmy świadczące usługi kurierskie oraz platformy sprzedażowe. Mogą informować np. o koniecznej dopłacie do paczki. Linki w nich zawarte, prowadzą do stron na których złodzieje nakłaniają Cię do:
 • podania danych karty płatniczej lub
 • logowania w bankowości internetowej
Aby nie stracić pieniędzy, nigdy nie loguj się danymi do banku na takich stronach.

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce Bezpieczeństwo

2023-12-27

Praca Banku w ostatnich dniach roku 2023

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Obszy informuje, że w dniu:

29.12.2023 (piątek) - obsługa kasowa będzie prowadzona do godziny 12:00.
Prosimy o wcześniejsze zaplanowanie zleceń.
W dniu 29.12.2023 zlecenia klientów złożone w formie papierowej i elektronicznej do godziny 12:00 (Elixir oraz SORBNET), zostaną zrealizowane w dniu 29.12.2023r.

Zlecenia złożone po w/w godzinie zostaną rozliczone w dniu 2 stycznia 2024r.

Za utrudnienia przepraszamy.
 

2023-05-23

INFORMACJA O ZEBRANIU GRUP CZŁONKOWSKICH

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia Członków i wszystkich mieszkańców gminy Obsza o zbliżających się Zebraniach Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego w Obszy, które odbędzie się dnia 30 maja 2023r. w siedzibie Banku Spółdzielczego w Obszy o godz. 1430

Program Zebrania dostępny tutaj.

2023-03-15

Wyłączenie autoryzacji LinkSMS

Szanowni Klienci,
zgodnie z zalecaniami UKNF dot. aktywnych linków w komunikatach wysyłanych z Banku do Klienta, Bank w dniu 03.04.2023r. zaprzestaje udostępniania autoryzacji za pomocą Link SMS w systemie I-Bank.
Zmiana dotyczy użytkowników, którzy korzystają z wersji przeglądarkowej bankowości internetowej na urządzeniu mobilnym. Zmieni się metoda autoryzacji, która zostanie zastąpiona jednorazowym kodem SMS. Dla użytkowników korzystających z aplikacji mobilnej iBank BS Obsza oraz użytkowników bankowości internetowej uruchamianej na komputerach stacjonarnych/laptopach powyższa zmiana nie dotyczy.

Przepraszamy za niedogodności.

2022-11-30

OGRANICZENIA W PŁATNOŚCIACH DO / Z ROSJI I BIAŁORUSI

Szanowni Państwo,

W związku z jednogłośnym przyjęciem w dniu 28.11.2022 r. przez Radę Uni Europejskiej decyzji o dodaniu naruszania sankcji do unijnego wykazu przestępstw zamieszczonego w Traktacie o funkcjonowaniu UE ("Decyzja Rady o określeniu naruszenia unijnych sankcji jedną z dziedzin przestępczości" w załączeniu) informujemy, iż Bank Spółdzielczy w Obszy podjął decyzję o wprowadzeniu kolejnych ograniczeń w realizacji przekazów z/do Rosji i Białorusi.
Ograniczenia będą dotyczyć przekazów stanowiących płatność za transport na/z Białorusi  towarów sankcjonowanych na terenie Rosji, dla których przekazane dokumenty świadczą o tym że wymiana towaru dotyczy Rosji.
Jeżeli produkt objęty sankcjami wywieziony z UE do państwa trzeciego, w szczególności Białorusi, ma docelowo trafić do odbiorcy na terenie Rosji, Bank uznaje to jako udział w programie obchodzenia sankcji. Realizacja takich przekazów, w ocenie Banku, mogła by zostać uznana przez instytucje nadzorcze za jawny udział w obchodzeniu sankcji.

 

2022-08-01

Wakacje Kredytowe

INFORMACJA W ZAKRESIE ZAWIESZENIA SPŁATY KREDYTU HIPOTECZNEGO

Bank wyjaśnia, że zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 7 Lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom (dalej: „Ustawa”) Kredytobiorca kredytu hipotecznego udzielonego na nabycie nieruchomości przeznaczonej na indywidualne cele mieszkaniowe ma możliwość  zawieszenia spłaty kredytu hipotecznego w PLN, tzw. „wakacje kredytowe”.

więcej

2022-04-22

Zamiast w kasie, wpłacaj w bankomacie!

Szanowni Klienci,

    uruchomiliśmy dla Państwa kolejną usługę jaką jest wpłata gotówki w urządzeniach bankomatów.

    Nie musisz już stać w kolejce do kasy, gdy chcesz wpłacić swoje oszczędności na konto!
    Zamykasz swój biznes o niestandardowej godzinie i chciałbyś wpłacić utarg a bank już jest zamknięty?

 

  Skorzystaj z wpłatomatów Banków Spółdzielczych oraz Planet Cash!

więcej

2022-04-06

Komunikat

Szanowni Klienci,

Informujemy, że w dniu 15.04.2022r. (Wielki Piątek) Bank będzie nieczynny.

Przelewy zlecone w tym dniu przez bankowość elektroniczną zostaną przekazane na rachunki odbiorców w dniu 19.04.2022.

Prosimy o wcześniejsze zaplanowanie zleceń.

Za powstałe niedogodności przepraszamy.

2022-03-02

OGRANICZENIA W PŁATNOŚCIACH DO / Z ROSJI I BIAŁORUSI

Szanowni Klienci

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z  odrzuceniem płatności przez bank z/do ww. krajów.  

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

2022-02-01

KOMUNIKAT

Informujemy, iż od dnia 01 kwietnia 2022 r. zmianie ulega:

1. Taryfa opłat i prowizji Banku Spółdzielczego w Obszy dla klientów indywidulanych.

2. Taryfa opłat i prowizji Banku Spółdzielczego w Obszy dla klientów instytucjonalnych.

Tekst jednolity ww. dokumentów dostępny w siedzibie Banku.

2021-12-17

Paybynet - nowa usługa w Banku Spółdzielczym w Obszy

Uprzejmie informujemy, że udostępnilismy dla klientów bankowości elektronicznej nową usługę szybkich płatności internetowych Paybynet.

Dzięki tej usłudzie mają Państwo możliwość zapłacenia za zakupy w sieci wygodnie i bezpiecznie. Pieniądze niezwłocznie i bezpośrednio trafią z Państwa konta na konto bankowe sprzedawcy, a na przelewie zobaczycie Państwo, komu i za co przelewacie pieniądze. Nie ma potrzeby wypełniania formularza przelewu, po zalogowaniu widoczny będzie już wypełniony formularz, który wystarczy tylko zaakceptować, aby sfinalizować transakcję. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Więcej szczegółów dotyczących usługi Paybynet znajdą Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce Klienci Indywidualni → Paybynet

 

2021-11-24

Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

Szanowni Państwo,

Ostrzegamy przed oszustami, którzy podają się za pracownikow banku. Dzwonią oni pod pretekstem np. weryfikacji zmyślonej transakcji, zablokowanego rachunku lub pomocy w inwestycji w kryptowaluty.

Dlatego też zachęcamy Państwa do zapoznania się ze szczegółowym komunikatem zamieszczonym na stronie Związku Banków Polskich, poniżej dedykowany link.

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Falszywe-polaczenia-telefoniczne-przestepcow-podszywajacych-sie-pod-banki

Nie daj się nabrać, zwróc uwagę , kto naprawdę do Ciebie dzwoni, dlatego PAMIĘTAJ:

aby nie podawać swoich danych osobowych, loginu i hasła do bankowości elektronicznej oraz danych z karty płatniczej.

 

 

2021-10-29

Awaria Linii Telefonicznej - Aktualizacja

Informujemy, że awaria została usunięta. Usługi zostały przywrócone.

 

2021-10-27

Awaria Linii Telefonicznej

Szanowi Klienci,

w dniu dzisiejszym nastąpiła awaria centrali telefonicznej, w związku z powyższym nie działają telefony stacjonarne,

prosimy o połączenia na numer +48 517 661 147.

Planowane przywrócenie usług w dniu 29.10.2021.

Przepraszamy za utrudnienia.

2021-08-02

Profil Zaufany i usługa mojeID już dostępne !!!

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Obszy

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty. mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

więcej

2021-07-07

Nowa aplikacja mobilna mkey

Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu nowej aplikacji mobilnej mkey służącej do autoryzacji i obsługi rachunków za pomocą urządzeń mobilnych typu smartfon lub tablet z zainstalowanym systemem Android.

Oprócz funkcjonalności związanych z obsługą rachunków bankowych, aplikacja będzie udostępniała dostęp do usługi BLIK.

Aplikację można pobrać ze strony Google Play za pomocą przygotowanego Kodu QR. Już dziś zachęcamy Państwa do pobrania i korzystania z nowej aplikacji.

Więcej o aplikacji mkey.

2021-05-10

Tarcza PFR 1.0 - Komunikat UMORZENIA

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami procedury rozliczania oraz umarzania subwencji finansowej z „Tarczy Finansowej 1.0”.

Link do informacji o procesie umorzeń na stronie PFR:

https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-10.html#mmsp

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Zapraszamy do zapoznania się z materiałami dotyczącymi procesu umorzeń w ramach tarczy 1.0.

Instrukcja _MŚP

Instrukcja_Mikrofirmy

2021-03-24

Komunikat Komendy Głównej Policji, banków oraz FinCERT.pl

Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy komunikat ZBP odnośnie oszukańczych serwisów internetowych, oferujących kryptowaluty i inwestycje na rynku FOREX.

Zapoznaj się z komunikatem klikając w link poniżej.

Komunikat ZBP

 

2021-02-01

Tarcza PFR 2.0

2020-12-30

Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Szanowni Państwo,

Uprzejmie przypominamy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure. Obecnie funkcjonująca w Grupie BPS wersja 3D Secure zostanie dostosowana tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2. W Grupie BPS realizacja wymogu silnego uwierzytelniania będzie polegała na dodaniu, obok dziś funkcjonującego obowiązku podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego obowiązkowego zabezpieczenia w postaci kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure. Zmiana zostanie wdrożona do końca stycznia 2021 r.

więcej

2020-11-30

Tarcza PFR - KOMUNIKAT

Komunikat dotyczący weryfikacji dokumentów potwierdzających umocowanie Beneficjentów

Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.

więcej

2020-08-12

Komunikat

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniu 14.08.2020r. (Piątek) Bank będzie nieczynny.

Przelewy zlecone w tym dniu przez bankowość elektroniczną do godziny 11.00 zostaną przekazane na rachunki odbiorców tego samego dnia. Zlecenia złożone po godzinie 11.00 zostaną zrealizowane w dniu 17.08.2020 roku.

W związku z przepisami Kodeksu pracy, dzień 14 sierpnia 2020 r. został wyznaczony dniem wolnym od pracy w zamian za święto przypadające w sobotę, 15 sierpnia 2020 r.

Za powstałe niedogodności przepraszamy.

2020-07-17

Komunikat Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl

Szanowni Klienci,

Prosimy o zapoznanie się z komunikatem Prokuratury Krajowej, Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 10 lipca 2020 r.

"Uwaga na oszukańcze serwisy internetowe oferujące inwestycje w kryptowaluty i na rynku Forex".


 

2020-06-18

Zapraszamy na bezpłatne webinarium na temat bezpieczeństwa w sieci – 22 czerwca br

Uprzejmie informujemy, że już tylko do jutra przyjmujemy zapisy na bezpłatny webinar KZBS i BIK pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami”, który odbędzie się w dniu 22 czerwca br. (poniedziałek) w godzinach 12:00-13:30, w formule on-line. Wydarzenie jest kolejną inicjatywą w ramach „Czerwca z bankiem spółdzielczym”. Temat cyberbezpieczeństwa przedstawią eksperci z Biura Informacji Kredytowej. Podczas webinaru jego uczestnicy będą mogli zadawać pytania prowadzącym na czacie.

więcej

2020-06-15

INFORMACJA O ZEBRANIU GRUP CZŁONKOWSKICH

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia wszystkich Członków BS o zebraniu grup czlonkowskich, ktore odbędzie się 26 CZERWCA 2020  o godzinie 15.00 w sali Banku Spółdzielczego w Obszy.

Program Zebrania dostępny tutaj.

2020-05-14

Tarcza antykryzysowa dla Firm

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR. Celem programu jest ochrona rynku pracy i zapewnienie płynności przedsiębiorcom w czasie walki z pandemią koronawirusa i jego negatywnymi następstwami w gospodarce.

Operatorem programu jest Polski Fundusz Rozwoju. Wnioski o pomoc można składać między innymi za pomocą Bankowości Internetowej Banku Spółdzielczego w Obszy. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu lub odwiedzeniem strony internetowej PFR.

Zapraszamy również do odwiedzenia serwisu internetowego Grupy BPS zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i firm oferowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe. Strona zwiera m.in. obszerne informacje na temat Tarczy Finansowej PFR, w tym Kalkulator, za pomocą którego  przedsiębiorcy mogą wyliczyć przewidywaną wysokość subwencji PFR.

Serwis dostępny jest pod adresem:

www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow

2020-03-17

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

Jak działają oszuści?

  • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
  • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców. W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
  • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

więcej

2020-03-16

Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

Komunikat Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 15 marca 2020 r.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

więcej

2020-03-12

Apel do klientów Banku Spółdzielczego w Obszy!

Szanowni Klienci,

w celu ograniczenia zarażenia KORONAWIRUSEM zachęcamy Państwa do przeprowadzania transakcji z wykorzystaniem elektronicznych form bankowości (karty płatnicze, bankowość internetowa) oraz ograniczenia wizyt w siedzibie Banku do niezbędnego minimum aby uniknąć kontaktu z innymi osobami. Dodatkowe informacje dostępne tutaj.

ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ!

NIE NARAŻAJ SIEBIE i INNYCH!

          Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy

 

2019-12-27

Praca Banku w ostatnim dniu 2019 roku

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2019 roku (Sylwester) Bank będzie czynny do godziny 12.00. Obsługa kasowa będzie prowadzona do godziny 11.00 oraz

zmianie ulegną terminy realizacji rozliczeń międzybankowych:

Elixir i SORBNET
31 grudnia (wtorek) - ostatni dzień operacyjny w 2019 r. zlecenia przekazane do godz. 12.00 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, zlecenia przekazane po godz. 12.00 zostaną zrealizowane w dniu 02.01.2020r.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

2019-12-16

Komunikat

Uprzejmie informujemy, że w dniu 24.12.2019 (WIGILA) Bank będzie nieczynny.

Za utrudnienia przepraszamy.

2019-07-25

Ważne zmiany w obsłudze transakcji kartowych obsługiwanych w Internecie

Szanowni Klienci,

Informujemy, że od 14 września br. wprowadzone zostaną zmiany dotyczące silnego uwierzytelniania wynikające z wymogów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw.

W zawiązku z powyższym w portalu Kartosfera zostaną udostępnione nowe funkcje takie jak możliwość nadania kodu PIN do transakcji internetowych oraz możliwość ustanowienia „Zaufanego Akceptanta”.

W najbliższym czasie zostaną przesłane komunikaty do Klientów, którzy są zarejestrowani w Kartosferze z informacją o możliwości nadania kodu PIN, również na stronie portalu www.kartosfera.pl w momencie udostępnienia możliwości ustanowienia kodu PIN pojawią się stosowne komunikaty. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj.

 

więcej

2019-06-07

AKTUALIZACJA - Awaria łącza podstawowego do usługi Bankowości Elektronicznej i-BANK

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, iż awaria została usunięta tym samym dostęp do usługi został przywrócony. Prosimy o korzystanie z podstawowego serwisu usługi bankowości elektronicznej.

 

 

więcej

2019-03-14

PSD2 - Informacja dla TPP

Szanowni Państwo,

Dyrektywa PSD2 otwiera erę otwartej bankowości – wprowadza przepisy wynikające z rozwoju usług płatniczych, pozwala wykorzystać dynamikę rozwoju technologicznego w zakresie płatności elektronicznych i mobilnych. Daje także możliwość kreowania innowacyjnych produktów finansowych.

Jeśli jesteś przedstawicielem TPP, przygotowujesz się do wprowadzenia nowych usług dla naszych Klientów – zapraszamy do współpracy.  Więcej informacji znajdziesz tutaj.

2018-12-21

Praca w dniu 31.12.2018 oraz realizacja przelewów w ostatnich dniach roku

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 31.12.2018 roku (Sylwester) Bank będzie czynny do godziny 12.00. Obsługa kasowa będzie prowadzona do godziny 11.00

Przepraszamy za niedogodności.

więcej

2018-11-09

12 LISTOPADA

Informujemy, iż zgodnie z Ustawą o ustanowieniu Święta Narodowego z okazji Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2018 poz. 2117), dzień 12 listopada 2018 r. jest dniem wolnym od pracy, w związku z tym Bank będzie nieczynny.

 

2018-10-20

Komunikat dla Klientów

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniu 22.10.2018 (poniedziałek) obsługa Klienta prowadzona będzie do godziny 12.30.

Za utrunienia serdecznie przepraszamy.

2018-09-10

Nowe zagrożenie dla klientów bankowości elektronicznej - Duplikaty Kart SIM

Ostrzegamy o nowym typie ataku hakerów skierowanym na użytkowników bankowości internetowej. W ostatnim czasie nasiliły się ataki na klientów banków z wykorzystaniem duplikatu karty SIM.
 

więcej

2018-05-25

Informacja

Bank Spółdzielczy w Obszy informuje, że dnia 28.05.2018 roku (PONIEDZIAŁEK) obsługa ksowa prowadzona będzie do godziny 13.00, natomiast Bank będzie czynny do godziny 13.30.

Za utudnienia serdecznie przepraszamy.

2018-03-12

Prace serwisowe


Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 14 marca 2018 roku od godziny 14:00 do godziny 17:30 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze Banku.
W związku z powyższym, w w/w czasie serwis bankowości elektronicznej I-BANK będzie niedostępny.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy i w przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji,
 

więcej

2017-11-09

E-składka

2017-10-02

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych

Szanowni Państwo,

Bank Spółdzielczy w Obszy (Bank) informuje, że obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 roku, w sprawie informacji towarzyszących transferom środków pieniężnych (Dz.U.UE.L.2015.141.1 z dnia 5 czerwca 2015 r.).

więcej

2017-09-27

Awaria Usunięta

Szanowni Klienci,

informujemy, iż awaria została usunięta wszystkie usługi zostały przywrócone.

Przepraszamy za niedogodności.

2017-09-26

Awaria usług telekomunikacyjnych

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, iż w dniu dzisiejszym wystąpiła awaria usług sieci Orange, w związku z powyższym dostęp do usług bankowych świadczonych przez sieć Internet jest ograniczony.

Przepraszamy za utrudnienia.

2017-09-22

Ważne informacje dla Użytkowników Bankowości elektronicznej KIRI

Szanowni Klienci,

dotychczasowy system KIRI służący do obsługi rachunku przez Internet zostanie wygaszony w dniu 5 października 2017 roku. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do wszystkich Klientów, którzy jeszcze nie odebrali środków dostępu do nowej bankowości elektronicznej I-BANK o zgłaszanie się do siedziby Banku.

2017-06-30

Nowy system bankowości elektronicznej I-BANK

Szanowni Klienci,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, wdrożyliśmy noczesny system bankowości elektronicznej I-BANK. System oferowany będzie zarówno dla Klientów indywidualnych jak również Klientów instytucjonalnych posiadających rachunki oszczędnościowe, bieżące i pomocnicze.

więcej

2017-06-13

Inforamcja Zebranie Przedstawicieli

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia, że w dniu 26 czerwca 2017 roku  /poniedziałek/ o godz. 15ºº w Sali konferencyjnej Banku Spółdzielczego w Obszy, odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego, na które serdecznie zapraszamy.

2017-03-14

Komunikat - Zebranie Grup Członkowskich

Szanowni Państwo,

w tym tygodniu rozpoczynamy spotkania grup członkowskich banku, pierwsze odbędzie się 17.03.2017r. o godzinie 15.00.

Serdecznie zapraszamy.

więcej

2017-01-12

Przerwa w obsłudze kart

Szanowni Państwo,

 Uprzejmie informujemy, że w dniu 13 lutego 2017 roku pomiędzy godziną 01:00 a godziną 03:00, planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.

 W związku z powyższym, w w/w czasie mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach i terminalach POS obsługiwanych przez IT Card.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

 

 

2017-01-04

Przerwa w dostępie do Bankowości Elektronicznej - Aktualizacja

Szanowni Państwo,

Dostęp do usługi został przywrócony.

Za powstałe niedogodności przepraszamy.

2016-12-27

Praca w ostatnich dniach roku - Aktualizacja

Szanowni Klienci,

Uprzejmie informujemy, iż Bank wydłużył godziny obsługi kasowej w dniu 30.12.2016, obsługa będzie prowadzona do godziny 13.00 (wpłaty i wypłaty gotówkowe). Realizacja przelewów pozostaje bez zmian i prowadzona będzie do godziny 10.00.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

 

więcej

2016-11-28

Przerwa w dostępie do Bankowości Elektronicznej - Aktualizacja

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym tj. 04.01.2017 występują problemy z połączeniem się do systemu Bankowości Elektronicznej KIRI. Trwają prace nad przywróceniem usługi.

O zakończeniu prac poinformujemy oddzielnym komunikatem.

Za powstałe niedogodności przepraszamy.

2016-08-23

Przerwa w obsłudze kart

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w nocy 25 sierpnia pomiędzy godziną 0:30 a 01:30 IT Card planuje prace w swojej infrastrukturze, w związku z czym mogą wystąpić przerwy w obsłudze transakcji dokonywanych kartami Grupy BPS oraz w procesie autentykacji Klientów w usłudze 3D Secure.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

2016-07-04

Uszkodzenie linii telefonicznej - Aktualizacja

Szanowi Państwo,

informujemy, że awaria została usunięta.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

 

więcej

2016-05-12

Informacja o zebraniu Grup Członkowskich i Zebraniu Przedstawicieli

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 25.05.2016 roku o godzinie 15.00 w siedzibie Banku Spółdzielczego w Obszy odbędzie się spotkanie Grup Członkowskich BS, na które serdecznie zapraszamy.

 

więcej

2016-04-27

Uwaga na złośliwe oprogramowanie GozNym

Szanowni Państwo,

od wczoraj obecnych jest w mediach wiele doniesień na temat złośliwego oprogramowania, którym zarażone mogę być komputery klientów 17 banków komercyjnych i 230 banków spółdzielczych.

więcej

2016-01-08

Przerwa w autoryzacji kart

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w nocy 11 stycznia w godzinach od 00:30 do 02:30 planowane są prace w infrastrukturze IT Card w związku z czym mogą wystąpić przerwy w obsłudze transakcji dokonywanymi kartami z Grupy BPS.

Za powstałe problemy serdecznie przepraszamy.

2015-12-08

Informacja o godzinach pracy Banku

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 24 grudnia 2015 roku (WIGILIA), Bank będzie nieczynny.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

2015-11-25

Przerwa w autoryzacji kart

Uprzejmie informujemy, że w dniu 30 listopada 2015 roku pomiędzy godziną 00:30 a 1:30 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. 
W związku z powyższym, w w/w czasie może wystąpić przerwa w obsłudze transakcji kartami wydawanymi dla Banku.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

2015-09-01

INFORMACJA O ZEBRANIU GRUP CZŁONKOWSKICH I PRZEDSTAWICIELI

Szanowni Państwo,

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia wszystkich Członków BS o zebraniu grup czlonkowskich, ktore odbędzie się 7 września 2015 w sali Banku Spółdzielczego w Obszy oraz informuje, że w dniu 24 września 2015 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli.

więcej

2015-06-24

KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 27.07.2015 pomiędzy godziną 00:20 a 00:25 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze autoryzacji kart płatniczych. W związku z powyższym, w w/w czasie będzie występować przerwa w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach oraz terminalach POS. Przerwa w realizacji transakcji w w/w terminie i czasie, będzie występować również w przypadku wszystkich kart wydanych przez Bank.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

2015-06-22

INFORMACJA O ZEBRANIU PRZEDSTAWICIELI

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia, że w dniu 23 czerwca 2015 roku  /wtorek/ o godz. 11ºº w Pensjonacie Roztocze w Obszy, Obsza 138, 23-413 Obsza odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku Spółdzielczego w Obszy

więcej

2015-04-24

KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach 24-25.04.2015, 25-26.04.2015, 26-27.04.2015 pomiędzy godziną 00:00 a 01:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze autoryzacji kart płatniczych. W związku z powyższym, w w/w czasie będzie występować przerwa w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach oraz terminalach POS. Przerwa w realizacji transakcji w w/w terminie i czasie, będzie występować również w przypadku wszystkich kart wydanych przez Bank.

Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

2015-02-26

INFORMACJA O ZEBRANIU GRUP CZŁONKOWSKICH

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy zawiadamia wszystkich Członków BS o ZEBRANIU GRUP CZŁONKOWSKICH,

które odbędzie się dnia 16 marca 2015r. o godz. 15.00 w siedzibie Banku Spółdzielczego w Obszy.

więcej

2015-01-26

Informacja dla posiadaczy kart debetowych

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że od 1 lutego 2015 roku, zostają wprowadzone zmiany dotyczące funkcjonowania kart debetowych. Wszystkich posiadaczy kart prosimy o szczegółowe zapoznanie się z informacjami znajdującymi się na naszej stronie.

więcej

2015-01-02

Zasady Ładu Korporacyjnego

Zarząd Banku Spółdzielczego w Obszy oświadcza, że Bank Spółdzielczy w Obszy i jego organy w zakresie swoich kompetencji będą stosować Zasady Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych, przyjętych uchwałą Komisji Nadzoru Finansowego Nr 218/2014 z dnia 22 lipca 2014 roku (Dz. Urz. KNF poz. 17), stanowiące Załącznik do niniejszego oświadczenia.

więcej

2014-12-19

Informacja o godzinach pracy

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w dniu 24 grudnia 2015 roku (WIGILIA), Bank będzie nieczynny.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

2014-09-09

Ostrzeżenie przed kolejnymi atakami na Klientów Bankowości Elektronicznej

Szanowni Klienci,

Informujemy o pojawieniu się złośliwego oprogramowania, które zmienia wpisywany przez Klienta numer Rachunku Bankowego.
 

więcej

Bank Spółdzielczy w Obszy

Bank szerokich możliwości

Jesteśmy blisko ludzi